Korduma kipuvad küsimused

Kui palju on Swopsi teenustasu?


Swopsi teenustasu on esimeselt viielt müüdud esemelt 19% ja alates kuuendast esemest 15%, mis arvestatakse müügitulult maha.




Kuidas hinnata toote seisukorda?


See on väga lihtne! UUS - siltidega uus toode NAGU UUS - väga vähe kasutatud või sildid eemaldatud toode KORRALIK - korralik ja vähe kulunud RAHULDAV - rohkem kulunud või mõnel muul moel pisut puudulik, aga TERVE (näiteks. jalanõidel sisetallad seest puudu)




Mis saab kui suurus ei sobi selga proovides?


Ei ole probleemi! Meil on 14-päevane tagastamisvõimalus ja saad toote lihsalt tagastada, ümber vahetada või oma hinnaga Swopsi müüki panna. Loe tagastamise kohta lähemalt!




Kuidas määrata õige müügihind?


Küsi meilt nõu ja aitame hea meelega õige hinna määramisel. Saada meile sõnum või meil: info@swops.ee. Lisaks saame hinda alati muuta, vastavalt sinu soovile!




Kas võin samal ajal oma asju müüa mujal keskkonnas?


Jah võid! Meil pole selle vastu midagi. Anna teada, kui soovid midagi eemaldada.




Kas erinevatelt müüjatelt ostes pean maksma postikulu eraldi?


Paraku hetkel küll on võimalik maksta ühekordne tarnekulu, vaid ühelt müüjalt ostes. Katsume leida parema variandi edaspidiseks!




Ostja väidab, et kirjeldus või fotod ei vastanud tõele, aga mina sellega nõus ei ole. Mis teha?


Selleks olemegi meie ja aitame otsustada. Palume ostjal toode meile saata ja siis saame oma silmaga selle üle vaadata, et õiglane otsus langetada!




Tossud ei sobinud lapse jalakujuga, mis teha?


Sellisel juhul saad need meile 14-päeva jooksul tagastada, ümber vahetada millegi muu samas väärtuses toote vastu või oma hinnaga Swopsi müüki panna. Loe tagasitamise kohta lähemalt!




Mis see MVP on?


Kui oled soovinud hakata MVP-ks, siis lisame sinu kontole MVP märgi. See staatus annab sulle ligipääsu eripakkumistele meie liikemte lehel, mida ülejäänud kasutada ei saa. Näiteks hektel on meil MVP tiimikaaslastele esimese ostu puhul tarne tasuta ja esimeselt müügilt Swopsi teenustasu 0%. Info uute pakkumiste kohta saadame meilile!




Kas asju kohapeal proovida saab?


Kui müüja on Swops, siis saad meie kontorisse kokulepitud ajal kohale tulla asju proovima!




Miks on võimalik ainult Itella SmartPOSTi kasutada?


Oleme otsustanud oma koostöö partneriks valida Itella SmarPOSTi seetõttu, et saame seeläbi müüjatele pakkuda mugavamat ja kulutusteta paki saatmise võimalust. Müüjad sisestavad pakiautomaati Swopsi uksekoodi ja ei pea ise tarne eest maksma.




Kui kaua minu asjad müügis võivad olla?


Meie eesmärk on aidata sinul asju müüa, seetõttu ei ole ajale limiiti peale pannud. Saame kaua müügisolevatele toodetele korraldada soodus või lõpumüügi kampaaniad, kus saad soovikorral osaleda.




Kas saan oma kasutajakonto privaatseks muuta?


Loomulikult! Kui soovid kasutajakonto privaatseks muuta, siis ei saa sinuga suhelda. Kui sa seda soovid, siis toimi järgmiselt: 1. Vali oma kontolt "profiil" 2. Mine nime kõrval asuvale kolmele punktile 3. Vali "make my profile private" Staatust saad soovikorral igal ajal muuta.




Olen laisk postitaja ja kodus pole asjadele hoiuruumi, kas saaksin need Swopsi müüki saata?


Peagi on tulekul Swopsi spordilaat, kus pakume seda võimalust. Hakka MVP-ks, siis oled eripakkumistega kursis.




Miks saab maksta ainult pangakaardiga ja mitte pangalinkidega?


Pangakaardi saad mugavalt ja turvaliselt peale esimest ostu salvestada oma kontol "minu rahakott". See teeb sinu ostlemiskogemuse mugavamaks ja kiiremaks.




Miks on osad ankeedid inglise keeles?


Tõlkisime kõik eesti keelde, mis oli võimalik. Paraku on meie poolt kasutataval platvormil mõned ankeedid automaatselt salvestatud ja neid ei saanud tõlkida. Oleme nupuvajutuse kaugusel ja lahkesti nõus aitama kõigega, mis segadust tekitab.




Milliseid brände müüki võtate?


Tuntud spordibrände nagu näiteks: Nike, Jordan, Adidas, Reebok, Skechers, Timberland, The North Face, Under Armor, Vans, Converse, O'Neil, North Bend, Helly Hansen, Roxy, Quicksilver, Wilson, Columbia, Speedo, Spalding, Puma, New Balance, Asics, Bauer jm. Müüki ei võta tavamoebrände (näiteks HM, Zara, Lindex jt) Kui on kahtlusi, küsi julgelt!




Kuidas saan annetada?


Swopsi missioon on jõuda nii paljude vähekindlustatud lasteni ja abivajajateni, kui võimalik. Pühendume igale lapsele või noorele individuaalselt, et leida just talle sobiv. Iga laps ja iga noor on oluline, oma rõõmude, oma murede ja oma võimalustega. Seetõttu aitame üheskoos Naerata Ometi MTÜ-ga 1-2 pere korraga. Anname enda kodulehel ja sotsiaalmeedias teada, milliseid konkreetseid asju kogume.